رابطه مريد و مرادي در قاب تصاوير

رابطه مريد و مرادي در قاب تصاوير

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مي‌فرمايند: روز دوم فروردين سال 42 بعد از قضاياى مدرسه‌ فيضيه، طلبه‌ها وارد خانه امام در قم شدند. ايشان فرمود: اينها خواهند رفت و شماها خواهيد ماند و ما از اين سخت‌ترش را هم ديده‌ايم؛ تحمل و ايستادگى كنيد.

به گزارش فرهنگ نيوز ، بيست و پنج سال از ارتحال پير جماران مي‌گذرد، در اين مدت نام و ياد امام خميني(ره) همچنان در اذهان باقي است و هر سال بر شوق و علاقه مردم ايران بلكه جهان افزوده مي‌شود، چه زيبا رهبر فرزانه انقلاب اين علاقه خالصانه مردم را به تصوير مي‌كشد و بيان مي‌كنند: «اين انقلاب بي نام خميني(ره) در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست».

در خرداد سال 68 هنگامي كه صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران نام آيت‌الله سيدعلي خامنه‌اي را به عنوان رهبر انقلاب بيان مي‌كند، مردم ايران سجده شكر به جا مي‌آورند كه راه  و نهضت خميني(ره) توسط جانشين خلف او ادامه خواهد داشت، چرا كه بارها ميزان عشق و ارادت مقام معظم رهبري را نسبت به حضرت امام(ره) ديده بودند.

به همين منظور فارس بر آن شد كه به مناسبت بيست و پنجمين سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، تصاويري از عمق ارادت و علاقه رهبري به حضرت امام(ره) به تصوير بكشد.

*پيش‌بيني امام خميني(ره) درباره پيروزي انقلاب در سال 42


اين مطلب درفهرست موضوعات وبسايت-رديف: مقالات گوناگون ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب را ببينيد
تاريخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, | 10:45 | تهيه وتنظيم مطالب توسط : سیدمحمدباقری | | بازديد :

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد